Παρασκευή 30 Αυγούστου 2013

Στα ίχνη του Καβάφη, με Σεφερική διάθεση

           

                                 
  Η ΠΟΛΗ

Εδώ ας σταθώ.
-Τόσα χρόνια περάσανε,
να ξαναδώ την πόλη,
την πόλη που ‘μεινε στο νου
αχνή ανάμνηση των παιδικών μου χρόνων.

-Ήταν αλλιώτικο τον κόσμο να κυττώ
μέσ’ απ’ τα τέσσερα μου χρόνια.
Και είν’ αλλιώτικο τώρα να τον κρατώ στο μάτι μου
στα δεκαεννιά μου χρόνια.

-Κι έχει αλλάξει αυτή η πόλη.
Λίγα πομείναν καθαρά κι όμοια μ’ αυτά
που πήρα φεύγοντας μαζί μου.

-Αναλογίζομαι πώς θα μπορούσε νάταν όλ’ αυτά,
αν τύχαινε εδώ όλη μου τη ζωή να ζήσω,
μα είναι αδύνατο μεσ’ στο κενό
του χρόνου τη συνέχεια να αναστήσω.

-Μα κι αν ακόμα έμενα ,όλα θα τρέχανε
καθώς μεσ’ στην εξέλιξη τα βρήκα,
ένας εγώ και μάλιστα μικρός, ν’ αλλάξω
τίποτα δε βρήκα απ’ όσα είδα.

-Κι όμως πολλά μ’ αρέσανε, που τώρα δε μ’ αρέσουν
-Τι φταίει δε μπορώ να βρω. Ίσως το χάσμα μες ‘ στο νου μου…
-Βλέπω την πόλη: Βρώμισε, κι όλοι εδώ
για χρήματα μιλούνε.  

ΒΟΛΟΣ 13-9-78 ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Γ. ΑΛΕΞΑΚΗΣ    

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου